Az OTP Mobil a még egyszerűbb felhasználói élmény biztosítása érdekében év végén összekapcsolta két termékét, a Simple alkalmazást és a SimplePay online fizetési rendszert. Ennek köszönhetően az applikáció több mint 400 ezer regisztrált felhasználója számára lehetővé vált, hogy egyszerűen és biztonságosan fizessenek a SimplePay megoldást használó 3200 webshopban. Íly módon, egy Simple-fiók létrehozásával több ezer webáruházban vásárolhat pillanatok alatt a felhasználó, elég csupán bejelentkeznie a fiókjába a felhasználónevével és jelszavával. Az előzőleg létrehozott Simple-fiókban megtalálja a már rögzített bankkártyáit, így csak ki kell választania melyikkel szeretne fizetni, nem kell kártyaadatokat megadnia. Ha pedig még nincs ilyen fiókja, akkor azt az online fizetési folyamat során is létre tudja hozni, és a vásárláshoz használt bankkártyát akár rögtön rögzítheti is a fiókjába, így legközelebb csak ki kell választania azt a fizetéshez. A két termék összekapcsolását követő másfél hónapban kb. 10 ezer Simple-fiókot regisztráltak a webshopokban történő fizetési folyamat során. Ezekből több mint 5 ezer vásárló olyan profillal jelentkezett be a vásárláshoz, amelyet még korábban az alkalmazásban hozott létre. Az online fizetési folyamat során újonnan regisztrált felhasználóknak csaknem 10%-a pedig az alkalmazást is elkezdte használni a regisztráció után. Összesen 712 webáruházban vásároltak eddig Simple-fiókkal. Ez a teljes partnerhálózat 22,5%-át teszi ki. A két rendszer összekapcsolása az elmúlt másfél hónapban összesen 25 ezer tranzakciót eredményezett. Ezen tranzakciók értéke meghaladta a 300 millió forintot.