A Nielsen piackutató közlése szerint a háztartási vegyi áruból és kozmetikumból a kiskereskedelem egy év alatt 388 milliárdnyi forintos forgalmat bonyolított le. Ez azt jelenti, hogy 5 százalékkal többet az előző évhez képest. Az eladott termékek mennyisége viszont 1 százalékkal csökkent. A Nielsen 80 háztartási vegyi és kozmetikum kategóriát vizsgált. Nézzünk néhányat közülük.
A tusfürdőknek kb. 18 milliárd forint volt a forgalma a vizsgált időszakban, ez értékben 7 százalékos, mennyiségben pedig 6 százalékos növekedés az előző évhez képest.
A kozmetikumok (mint például: körömlakk, rúzs, alapozó, szempillaspirál, stb.) forgalma az elmúlt egy évben meghaladta a 10 milliárd forintot, ez értékben 16 százalékos, mennyiségben 14 százalékos növekedés az előző évhez képest.
Az arcápolási termékeknek 7 milliárd forint volt a forgalma, ez mennyiségben 13, értékben pedig 5 százalékkal növekedett az előző évhez képest.