Valutaváltó

FreeCurrencyRates.com
Így fog működni a Magyar Posta az ünnepek előtti időszakban

A Magyar Posta már felkészült az ünnepek előtti megnövekedett csomagforgalomra. A Magyar Posta vezérigazgató-helyettese egy sajtótájékoztatón elmondta, hogy az ünnepek előtti két hónapban a tapasztalatok szerint megemelkedik az átlagos napi csomagforgalom, az előtte levő négy-öt hétben pedig megduplázódik. A Posta erre az átmeneti időszakra megnövelt logisztikai kapacitással, létszámbővítéssel, szükség esetén rendkívüli kézbesítési napok bevezetésével, 12 nagyvárosban ünnepi csomagponti kézbesítéssel,sőt a 10 legnagyobb forgalmú csomagautomatánál rekeszbővítéssel készül. A Posta 3000 fix csomagátvételi ponttal és 50 csomagautomatával rendelkezik. Az internetes rendelések szállítási ideje legtöbbször attól függ, hogy honnan rendelik. A karácsonyi forgalomban a távol-keleti országokból megrendelt áruk átfutási ideje 6-8 hét is lehet, ha ingyenes szállítással érkezik, míg az Európai Unióból jellemzően 1-2 hét. A sikeres kézbesítést segíti a pontos szállítási cím megadása, például, ha a munkahelyre kérik a csomagot, a megrendelő neve mellett a cég nevét is célszerű feltüntetni. A külföldi rendeléseknél csökkenteni lehet a szállítási időt, ha nem az ingyenes szállítást választjuk, hanem valamelyik csomagszolgáltatást. Az ingyenes szállítás esetén nem követhető nyomon a feladott áru, így kevésbé kiszámítható a csomag érkezése, és ezeknél a küldeményeknél gyakoribb a rutinszerű vámellenőrzés is. Célszerű megnézni a webáruház oldalán azt is, hogy az adott termékből mennyi a raktárkészlet és a szállítási idő, és a szállításhoz nyomon követési szolgáltatást kérni.

=